מהו קורס אימון אישי?

קורס אימון אישיקורס אימון אישי נועד לאנשים המעוניינים להוביל מתאמנים לקראת מימוש עצמי, הצלחה והשבת ההתלהבות לחיים. מאמן אישי הוא בעל יכולת לייעץ, להקשיב ולסייע לאחרים בתהליך השינוי בחיים.

במהלך הלימודים ניתן ללמוד מהמומחים ולקבל את הבמה הטובה ביותר לפריצת הדרך בתחום זה.

מהות הקורס לאימון אישי

מאמן אישי הוא אדם המסוגל לקדם, להוביל, לסייע ולכוון אנשים לקראת ביצוע תהליך משמעותי בחייהם. זהו תהליך ממוקד וקצר הנועד לממש חלומות, להשיג מטרות, להגביר את שביעות הרצון מהחיים, להוביל למצב של התפתחות אישית ולצמצם את הפער בין החלומות לבין הגשמתם בפועל.

במהלך הקורס לאימון האישי, ניתן ללמוד את אמנות האימון. התלמידים נחשפים ולומדים את הטכניקות והכלים המתקדמים, עוברים בעצמם תהליך של אימון אישי בתוך קבוצה, ומפתחים כישורים בינאישיים ואישים הנדרשים להשגת היכולת להיות מאמן מוביל. בהמשך, הם מתמחים בהעברת תהליכי אימון תחת פיקוח.

ייחודיות הקורס לאימון אישי

במהלך הקורס, מקבלים התלמידים כלים מעשיים וייחודיים אשר נועדו לפתח אותם כמאמנים מקצועיים:

פיתוח אישי כמאמן – במסגרת הקורס לאימון אישי מקבלים התלמידים את כלי העבודה העיקריים הנדרשים לאימן אישי. הם לומדים כיצד לזהות בעצמם את העוצמות והיכולות הנדרשות להכשרה כמאמנים, תוך מינוף ושכלול יכולותיהם להיבטים מעשיים דוגמת שאלת שאלות, הקשבה, אמפתיה, הכלה ועוד.

ערכים מקצועיים גבוהים – במסגרת הקורס לומדים התלמידים לשמור על רמה מקצועית גבוהה, לפני קבלת התעודה המכשירה אותם כמאמנים מקצועיים. הם עוברים תהליכים של ראיונות אישיים קפדניים, אשר בסופם רק אנשים המפגינים אמינות, יושר אישי, יכולת ורצון אמיתי ללמוד, לעסוק ולהצליח בתחום האימון האישי, מתקבלים ללימודים.

חוויה לימודית – הלימודים מלמדים את מהות תהליכי האימון האישי באמצעות הקניית חוויה אישית. לכן חייב כל תלמיד לעבור תהליך של אימון אישי בעצמו כדרך לבחינת המקצוע בעיניים אישיות והתבוננות על עוצמת החוויה, והתאמתה למציאות האישית של כל מתאמן.

במה לרכישת הכלים המתאימים – במסגרת הלימודים רוכשים התלמידים קשרים עם המאמנים המובילים אשר יכולים לסייע להם בהמשך דרכם, הם מקבלים גישה אל חדרי אימונים לשם התמחות במקצוע, מקבלים כלים שיווקיים ויוצרים את התשתית הנכונה לשיתופי פעולה עתידיים.

המורים – יש לבחור היטב את המסגרת בה ניתן ללמוד את תהליכי האימון האישי. על המורים להיות בעלי רקורד אישי מוכח, ניסיון מקצועי עשיר והיכולת להכשיר, ללמד ולפתח אנשים בתוך מקצוע האימון.

הערכים המנחים חייבים להיות מקצועיות ויושר חסר פשרות – כל המנחים חייבים להיות מאמנים בעצמם, עם ניסיון מוכח בתחומי התמחויות שונות, ובעלי תארים אקדמאיים מאושרים על ידי לשכת המאמנים בישראל.

המשכיות – קורס אימון אישי מהווה רק את ההתחלה המקצועית. בהמשך, ניתן לקבל כלים להמשיך ולהתפתח במקצוע, ולהמשיך ללמוד קורסים שונים בתחום האימון. 

למי מתאים קורס אימון אישי?

הלימודים אינם מתאימים לכל אחד. המניע העיקרי ללימודי קורס אימון אישי הם ערכים כגון רצון אמיתי לעזור לזולת, יכולות של הקשבה, חוסר שיפוטיות וכישורי מנהיגות. האנשים שיכולים להפיק תועלת מקורס אימון אישי הם:

  • אנשים שיודעים כי יש להם את הרצון, היכולת והתשוקה לסייע לאנשים להתקדם לעבר מימוש חלומות והצלחות אישיות ועסקיות.
  • אנשים שמעוניינים בקריירת אימון אישי כדרך להעצמת אחרים.
  • אנשים מרקע של חינוך, טיפול, הוראה וייעוץ אשר מעוניינים למנף את יכולותיהם ולרכוש כלים נוספים מתחום האישי לשם קידום לקוחותיהם.
  • מנהלים שמעוניינים ליישם את תרבות האימון האישי בתוך הארגון שלהם.

אורכו של קורס אימון אישי הוא 175 שעות, בתוספת שני תהליכי אימון אישי תחת פיקוח. שעות אימון אלו, כולל תהליך ההתמחות מוכרים על ידי לשכת המאמנים בישראל ומהווים דרישות חובה לקבלת תעודת מאמן אישי.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
התקשרו עכשיו!
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!